ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Σφάλμα
  • GeoIP.dat is corrupt!

FAQS

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Α. Ο λογαριασμός μου

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΑΓΟΡΕΣ;

Όχι απαραίτητα. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης.

Με την εγγραφή σας όμως, κάνετε γρηγορότερα τις επόμενες αγορές σας, αλλάζετε τα στοιχεία σας και βλέπετε τις προηγούμενες παραγγελίες σας.

ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο “Δημιουργία λογαριασμού” στο πάνω μέρος της σελίδας και συμπληρώστε το email σας και έναν κωδικό πρόσβασης. Μετά ακολουθήστε τις οδηγίες και συμπληρώστε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν.

ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΤΙ ΚΑΝΩ;

Κανένα πρόβλημα. Κάντε κλικ στη λέξη "Σύνδεση" στο πάνω μέρος της σελίδας και μετά στο "Ξέχασα τον κωδικό". Ακολουθήστε τις οδηγίες για να δημιουργήσετε νέο κωδικό.

 

B. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

 

1. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία και για να δεσμευτούν για λογαριασμό σας τα προϊόντα, θα πρέπει εντός 2 εργάσιμων ημερών να γίνει κατάθεση της συνολικής αξίας της παραγγελίας στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR13 0171 8240 0068 2412 1639 208
Όνομα Δικαιούχου: Παρασκευοπούλου Σταυρούλα

ALPHA BANK

IBAN : GR67 0140 3530 3530 0210 1049 282
Όνομα : Παρασκευοπούλου Σταυρούλα

Στην κατάθεση που θα κάνετε, προσθέστε σαν αιτιολογία "FOREVERMORE ΠΛΗΡΩΜΗ" και τηλεφωνήστε μας στο 210 64 633 85 για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας. 

 

2. PAYPAL

Επιλέξετε για την πληρωμή σας την υπηρεσία PayPal ως εξής:

Βήμα 1o: Ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.

Βήμα 2o: Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, το σύστημα θα σας μεταφέρει μέσω ασφαλούς συνδέσμου στον ιστότοπο της Pay Pal μέσω του οποίου θα μπορέσετε να πληρώσετε με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα.

 

3. VIVA PAYMENTS

Επιλέξετε για την πληρωμή σας την υπηρεσία Viva Payments ως εξής:

Βήμα 1o: Ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.

Βήμα 2o: Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, το σύστημα θα σας μεταφέρει μέσω ασφαλούς συνδέσμου στον ιστότοπο της Viva μέσω του οποίου θα μπορέσετε να πληρώσετε με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα.

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΣΩ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ;
 

Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους τρεις παραπάνω τρόπους.

 

Γ. ΑΓΟΡΕΣ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ;

Πλοηγηθείτε σε κάποια από τις κατηγορίες. Μόλις βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε μέγεθος ή χρώμα, αν υπάρχει τέτοια επιλογή, και πατήστε το κουμπί "στο καλάθι".
Αφού προσθέσετε στο καλάθι όσα προϊόντα θέλετε, πατήστε το κουμπί "καλάθι" στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Εκεί μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα σας συγκεντρωμένα και να αλλάξετε ποσότητα ή να αφαιρέσετε κάποια από αυτά.
Πατήστε το κουμπί “Προβολή Προϊόντων” και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Επίσης, καμία αγορά δεν θεωρείται ως επιβεβαιωμένη εφόσον δεν έχει γίνει η εξόφληση της παραγγελίας (βλ. τρόποι πληρωμής).

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

Όλα τα album της Forever More είναι χειροποίητα και γι' αυτό ο χρόνος κατασκευής τους είναι περίπου 7-10 εργάσιμες μέρες. 
Αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ;

Δεν μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν σε παραγγελία που έχει ολοκληρωθεί. Θα χρειαστεί να κάνετε νέα παραγγελία.

ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΩ ΑΝ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ;

Μόλις ολοκληρώσετε μία παραγγελία σας, θα λάβετε ενημερωτικό email στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, που θα επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.

ΣΕ ΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΤΟ ALBUM;

Όλα τα album της Forever More παραδίδονται σε ειδικό χάρτινο κουτί με διάφανο καπάκι και κορδέλα (βλ.φωτογραφία).

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΩΣ ΔΩΡΟ.

Το προϊόν θα αποσταλεί στην διεύθυνση που επιλέξατε, ενώ η απόδειξη αγοράς στη διεύθυνση χρέωσης, που έχετε δηλώσει.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΟΧΙΑΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ Ή ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ;

Η Forever More κάνει προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Τα προϊόντα σε έκπτωση θα τα βρείτε στην ενότητα με την ένδειξη «Προσφορές», οπότε μην ξεχνάτε να την επισκέπτεστε συχνά.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ FOREVER MORE;

Μπορείτε να επισκεφθείτε το showroom της εταιρείας Forever More, στην οδό Βατοπεδίου 10, μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλ.210 6463385). 

ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΦΠΑ;

Σε όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24% .

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ;

Ναι φυσικά! Μπορείτε να καλείται καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 10 π.μ.-2 μ.μ. στο τηλέφωνο 210 6463385 και να παραγγείλετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει.

 

Δ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ;
 

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, μόνο για προϊόντα που δεν αποτελούν ειδική παραγγελία (όπως είναι τα προσωποποιημένα album) και εφόσον βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και χωρίς φθορές.
Για την επιστροφή επικοινωνήστε με την εταιρεία για όλες τις λεπτομέρειες. 
Στην περίπτωση που η αντικατάσταση γίνει δεκτή, θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, καθώς επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.

 

ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΤΙ ΚΑΝΩ;
 

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση.
Αν παρ' όλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, επικοινωνήστε με την εταιρεία. Εμείς θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής. Εναλλακτικά, αν επιθυμείτε, θα σας αποστείλουμε έναν κωδικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, τον οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας.

Σημειώνεται ότι τα προϊόντα της Forever More είναι 100% χειροποίητα και ενδέχεται να εμφανίζουν μικρές διαφορές από το προϊόν της φωτογραφίας. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν εννοείται ελάττωμα και το προϊόν δεν μπορεί να επιστραφεί ως ελαττωματικό.

 

ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;
 

Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τη Forever More.

 

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΙΣΩ ΣΕ ΕΣΑΣ;
 

Συνιστούμε να στέλνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε με κάποια υπηρεσία κούριερ για περισσότερη ασφάλεια, καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για προϊόντα που τυχόν χαθούν ή υποστούν ζημιές κατά την επιστροφή τους προς εμάς.

 

ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΓΙΝΕΤΑΙ;
 
Βεβαίως,επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 64 63 385.
 
 

Ε. ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ – ΧΡΕΩΣΕΙΣ

 
 
ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;
 

Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα.

Οι τρόποι παράδοσης των προϊόντων είναι οι εξής:

  • Παραλαβή από το showroom.
  • Αποστολή με courier. 
  • Αποστολή με ΕΛΤΑ.

 

Οι συνήθεις χρόνοι παράδοσης μέσω courier - ΕΛΤΑ είναι οι ακόλουθοι:

  • Αττική και χερσαίοι προορισμοί: 1-2 εργάσιμες ημέρες
  • Νησιωτικοί προορισμοί: έως 3 εργάσιμες ημέρες
  • Δυσπρόσιτες περιοχές: έως 5 εργάσιμες ημέρες

Παραδόσεις προϊόντων γίνονται τις καθημερινές εκτός αργιών. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις.